Zbuduj przewagę konkurencyjną powierzając nam zaprojektowanie i obsługę wszystkich kanałów kontaktu z Twoimi klientami: telefon, email, chat, video, sms, Social Media
Zwiększ sprzedaż w eCommerce zapewniając profesjonalną obsługę wielokanałową 24 godziny na dobę w kluczowych europejskich językach. Zapewniamy czas reakcji adekwatny do oczekiwań Twoich klientów oraz FCR obniżający koszty operacyjne obsługi klienta od 5 do 10%.
Zapewnij ciągłość pracy i profesjonalne wsparcie w rozwiązywaniu problemów. Nasza specjalność to profesjonalne i szybkie rozwiązywanie problemów technicznych, aby Twoi klienci mogli cieszyć się komfortowym i bezproblemowym korzystaniem z Twoich produktów i usług. Wiedza i doświadczenie naszych konsultantów sprawią, że odpowiedzi na pytania zostaną udzielone bez zbędnych opóźnień.
Zwiększaj satysfakcję i poziom zatrzymania swoich klientów, a analizę punktów bólu uczyń swoją przewagą konkurencyjną. Doświadczenia Twoich klientów są dla nas priorytetem
Wygenerujemy leady, pozyskamy nowych klientów, umówimy spotkania, zwiększymy sprzedaż przez up-sell, cross-sell - wszystko dzięki systemowemu podejściu i kompetencjom sprzedażowym naszych pracowników
Skoncentruj swoje zasoby na kluczowych procesach. My zajmiemy się resztą