Dołącz do zespołu ICS Center
Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się contact center, które stawia na ludzi, innowacje i doskonałość operacyjną. W ICS Center wierzymy, że to właśnie nasi pracownicy są największym kapitałem – dlatego tworzymy inspirujące środowisko, w którym każdy ma szansę rozwijać swoje kompetencje, realizować pasje i budować trwałe relacje.
Aktualne oferty pracy
Dlaczego warto pracować z nami?
Oferujemy możliwość pracy w systemie 24/7 i elastyczne modele zatrudnienia dostosowane do Twoich potrzeb. Mamy pracę dla mamy, taty, studentów, czy osób, które szukają pracy dodatkowej.
Łączymy stabilność zatrudnienia z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, które ułatwiają codzienną pracę.
Oferujmy możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca zamieszkania, co redukuje czas i koszt dojazdów.
To podstawa naszego działania.
Większość naszej kadry kierowniczej to osoby, które rozwinęły swoje kompetencje w naszych strukturach. Promujemy awanse wewnętrzne, inwestujemy w szkolenia, coaching i rozwój kariery – Twoje sukcesy są naszym priorytetem.
Dbamy o dobro naszych pracowników, oferując dofinansowanie opieki medycznej i karnetów sportowych, elastyczny czas pracy oraz dodatkowe bonusy, które podnoszą komfort i motywację na co dzień.
Dbamy o kulturę opartą na zaufaniu, współpracy i wzajemnym szacunku.
Poleć nam znajomego do pracy, a jeśli będzie on dobrym kandydatem i zacznie u nas pracę, otrzymasz atrakcyjne dodatkowe wynagrodzenie.
Aktualne oferty pracy
Białystok

Szukasz nowego wyzwania?
Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w miejscu, które naprawdę ceni ludzi i innowacje.
Jak aplikować?
Jeśli któraś z ofert jest dla Ciebie interesująca, wyślij do nas swoje CV.
Poznajemy Twoje doświadczenie i umiejętności.
Sprawdzamy Twoje kompetencje w praktyce.
Po pozytywnym przejściu etapów witamy Cię w zespole ICS Center.
Co mówią nasi pracownicy
Zaczynałam jako konsultantka w projekcie medialnym. Dzięki zaangażowaniu awansowałam na Lidera ds. Jakości i Szkoleń, a obecnie jestem Kierownikiem Projektów. Ta praca to dla mnie stabilność, ciekawe wyzwania i przestrzeń do rozwoju.
Pracuję w firmie od ponad 2 lat. Lubię rozmawiać z ludźmi — kontakt z klientem zawsze przynosi coś nowego i uczy czegoś innego. No i najbardziej cenię atmosferę, jaką mamy w zespole.
Zaczynałem jako konsultant obsługi klienta. Po pół roku zaproponowano mi awans na koordynatora. Poczułem, że moja praca została zauważona i doceniona. Jednocześnie towarzyszył mi lekki stres i ekscytacja — przed sobą miałem nowe obowiązki i odpowiedzialność za zespół.
Pracuję w firmie od wielu lat. Brałam udział w różnych projektach – głównie na infoliniach i badaniach ankietowych. Cenię sobie stabilność, dobrą atmosferę i to, że firma naprawdę dba o pracowników. Czuję się tu doceniona.
Dbamy o Ciebie w trakcie rekrutacji
Zostaliśmy docenieni i zaproszeni do Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji.
